Dosáhněte úspěchu dalším vzděláváním!

Získejte znalosti, jak pracovat s našimi aplikacemi, jak z nich získat co největší přínos a jak zefektivnit vaši pracovní dobu .

Nabízíme vám jedinečnou příležitost, jak získat nové znalosti bez zbytečných nákladů na cestování, rovnou z pohodlí vašeho domova či kanceláře.



Děkuji moc, skvělá práce... absolvovala jsem už několik webinářů, ale Váš byl asi nejlepší...

Účastnice webináře Nastavení a práce s aplikací PartnerLink


Aktuálně vyhlášené webináře

Momentálně nejsou vyhlášeny žádné webináře.

  • CO JE TO WEBINÁŘ

    Nová forma vzdělávání založená na živé online komunikaci.

    Pojem webinář vznikl ze slov web(ový) a seminář. Z těchto slov je tedy patrné, že se jedná o seminář, který je uskutečňován v reálném čase prostřednictvím internetu, pouze přes webový prohlížeč.

  • VÝHODY WEBINÁŘŮ

    • Úspora času - nemusíte cestovat a opouštět tak pohodlí vašeho domova či kanceláře
    • Úspora nadbytečných nákladů - např. náklady na cestování, ubytování, stravné...
    • Efektivita - lektor probírá pouze konkrétní téma. Délka trvání webináře je 1-2 hodiny.
    • Opakovatelnost - po absolvování webináře získáte vždy záznam, ke kterému se můžete kdykoliv vrátit
  • JAK WEBINÁŘ PROBÍHÁ

    Webinář probíhá v tzv. virtuální místnosti, do které se přihlásíte pomocí odkazu, který Vám vždy zašleme. Lektor Vám živě předá jak informace k danému tématu, tak ukáže jednotlivé kroky v dané aplikaci.

    V rámci webináře můžete být i aktivní, využívat tzv. chat (online komunikaci) a dotazy lektorovi psát. Otázky vám budou rovnou zodpovězeny během webináře nebo v případě složitějších odpovědí Vám budou zaslány na email.

29.04.2016 - PostLine News

POSTLINE - Změny v aplikaci k 1.5.2016

V průběhu webináře vám ukážeme nové a některé méně známe funkce, seznámíme vás s aplikací DPH Sender, ukážeme vám možnosti využítí časových razítek a budeme odpovídat na vaše konkrétní dotazy. Vše si ukážeme přímo v aplikaci POSTLINE.

20160429 PostLineNews

Termín konání
Webinář již proběhl
Přednášející
Bc. Jaroslav Otcovský
jednatel, ředitel a odborný garant
Kapacita
90 účastníků
Cena webináře
300,- Kč bez DPH / osobu
Objednávka
V případě zájmu nás prosím kontaktujte na e-mail
Následně Vám bude zaslána zálohová faktura k uhrazení. Poté Vám na vaši emailovou adresu bude doručen webový odkaz na plánované školení a přístupové údaje.
V případě registrace více osob je nutné uvést jejich jmenný seznam a emailové adresy

Program webináře

    • Nové a méně známé funkce v aplikaci Postline
    • DPH Sender
    • Časová razítka v aplikaci Postline
    • Změny ve vytváření dokladů (Dovoz, SD, Vývoz, TCP atd. ) + praktické ukázky
    • Dotazy

Co je potřeba

  • Funkční PC a monitor
  • Sluchátka nebo reproduktory
  • Internetové připojení alespoň 256kbps (doporučujeme však 512kbps)
  • Běžný webový prohlížeč
  • Adobe Flash Player ve verzi 10.1 nebo vyšší (zdarma dostupný na http://www.adobe.com/go/EN_US-H-GET-FLASH)

Jak objednat

V případě Vašeho zájmu kontaktujte prosím naše obchodní oddělení na e-mailové adrese

Následně Vám bude zaslána zálohová faktura k uhrazení. Poté Vám na vaši emailovou adresu bude doručen webový odkaz na plánované školení a přístupové údaje.

V případě registrace více osob je nutné uvést jejich jmenný seznam a emailové adresy.